Selecteer een pagina

Bouwen aan een

Broodwaardige
Toekomst

Incubaker
ontwikkelt en
introduceert
duurzame
innovaties
in de
brood-en
banketketen

Resultaten voor impact

Trends & Ontwikkelingen

Cras commodo tortor elit, sed consectetur nibh feugiat vitae. Orci varius natoque penatibus et magnis dis.

Marketing en strategie

Cras commodo tortor elit, sed consectetur nibh feugiat vitae. Orci varius natoque penatibus et magnis dis.

Businessideeën en concepten

Cras commodo tortor elit, sed consectetur nibh feugiat vitae. Orci varius natoque penatibus et magnis dis.

Creatieve producties

Cras commodo tortor elit, sed consectetur nibh feugiat vitae. Orci varius natoque penatibus et magnis dis.

Onderwerpen

Korte keten

Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut

Ambacht 2.0

Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut

Personeelstekort

Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut

Transparantie

Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut

Duurzame teelt

Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut

Reststromen

Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut

Ons Verhaal Scroll

Wie zijn we?

Incubaker is een food innovatieburo en ontwikkelt concepten voor bedrijven die actief zijn in de keten van brood en banket. Dit zijn onder andere retailers, foodservice bedrijven, bakkerijen verpakkingsbedrijven, grondstofleveranciers en agrariërs. De innovatievraagstukken gaan over ‘wat stoppen we in brood’ tot en met ‘wat laten we achter na consumptie’. Innovatie begint vaak met een verkenning van de markt. Op basis van analyse en marktinzichten kunnen slimme strategische keuzes gemaakt worden. Deze vormen samen met het beoogde commerciële succes de uitgangspunten voor conceptontwikkeling. Goede concepten zijn 360 graden doordacht en raken alle onderdelen die zorgen voor een succesvolle implementatie of marktintroductie.

Wat doen we?

Incubaker bedenkt en werkt concepten uit tot en met ontwerp. Hetgeen we opleveren kan onder andere een nieuw business model, een categorieplan, een marketingstrategie of een productidee zijn. Om daartoe te komen heeft Incubaker verschillende disciplines in huis. We kunnen de markt analyseren aan de hand van marktcijfers, trendwatching en klant- en marktinzichten. Op basis van inzichten en doelstellingen ontwikkelen we marketingstrategieën. Afhankelijk van wat er nodig is gaan we aan de slag met bijvoorbeeld een business model, positioneringsstrategie of een marketingplan. Met deze input kunnen we heel doelgericht creatief te werk gaan – in eerste instantie zonder beperkingen. Ideevorming, cconceptontwikkeling en productontwerp komen dan aan bod. Een vierde pijler waar Incubaker bij kan helpen is het vercommercialiseren en vermarkten van de innovatie, in de vorm die past bij de vraag en het beoogde resultaat.

Ons Verhaal Toggle

Wie zijn we?

Incubaker is een food innovatieburo en ontwikkelt concepten voor bedrijven die actief zijn in de keten van brood en banket. Dit zijn onder andere retailers, foodservice bedrijven, bakkerijen verpakkingsbedrijven, grondstofleveranciers en agrariërs. De innovatievraagstukken gaan over ‘wat stoppen we in brood’ tot en met ‘wat laten we achter na consumptie’. Innovatie begint vaak met een verkenning van de markt. Op basis van analyse en marktinzichten kunnen slimme strategische keuzes gemaakt worden. Deze vormen samen met het beoogde commerciële succes de uitgangspunten voor conceptontwikkeling. Goede concepten zijn 360 graden doordacht en raken alle onderdelen die zorgen voor een succesvolle implementatie of marktintroductie.

Wie zijn we?

Incubaker is een food innovatieburo en ontwikkelt concepten voor bedrijven die actief zijn in de keten van brood en banket. Dit zijn onder andere retailers, foodservice bedrijven, bakkerijen verpakkingsbedrijven, grondstofleveranciers en agrariërs. De innovatievraagstukken gaan over ‘wat stoppen we in brood’ tot en met ‘wat laten we achter na consumptie’. Innovatie begint vaak met een verkenning van de markt. Op basis van analyse en marktinzichten kunnen slimme strategische keuzes gemaakt worden. Deze vormen samen met het beoogde commerciële succes de uitgangspunten voor conceptontwikkeling. Goede concepten zijn 360 graden doordacht en raken alle onderdelen die zorgen voor een succesvolle implementatie of marktintroductie.

Wie zijn we?

Incubaker is een food innovatieburo en ontwikkelt concepten voor bedrijven die actief zijn in de keten van brood en banket. Dit zijn onder andere retailers, foodservice bedrijven, bakkerijen verpakkingsbedrijven, grondstofleveranciers en agrariërs. De innovatievraagstukken gaan over ‘wat stoppen we in brood’ tot en met ‘wat laten we achter na consumptie’. Innovatie begint vaak met een verkenning van de markt. Op basis van analyse en marktinzichten kunnen slimme strategische keuzes gemaakt worden. Deze vormen samen met het beoogde commerciële succes de uitgangspunten voor conceptontwikkeling. Goede concepten zijn 360 graden doordacht en raken alle onderdelen die zorgen voor een succesvolle implementatie of marktintroductie.

Wie zijn we?

Incubaker is een food innovatieburo en ontwikkelt concepten voor bedrijven die actief zijn in de keten van brood en banket. Dit zijn onder andere retailers, foodservice bedrijven, bakkerijen verpakkingsbedrijven, grondstofleveranciers en agrariërs. De innovatievraagstukken gaan over ‘wat stoppen we in brood’ tot en met ‘wat laten we achter na consumptie’. Innovatie begint vaak met een verkenning van de markt. Op basis van analyse en marktinzichten kunnen slimme strategische keuzes gemaakt worden. Deze vormen samen met het beoogde commerciële succes de uitgangspunten voor conceptontwikkeling. Goede concepten zijn 360 graden doordacht en raken alle onderdelen die zorgen voor een succesvolle implementatie of marktintroductie.

Ons Verhaal Tab

Incubaker is een food innovatieburo en ontwikkelt concepten voor bedrijven die actief zijn in de keten van brood en banket. Dit zijn onder andere retailers, foodservice bedrijven, bakkerijen verpakkingsbedrijven, grondstofleveranciers en agrariërs. De innovatievraagstukken gaan over ‘wat stoppen we in brood’ tot en met ‘wat laten we achter na consumptie’. Innovatie begint vaak met een verkenning van de markt. Op basis van analyse en marktinzichten kunnen slimme strategische keuzes gemaakt worden. Deze vormen samen met het beoogde commerciële succes de uitgangspunten voor conceptontwikkeling. Goede concepten zijn 360 graden doordacht en raken alle onderdelen die zorgen voor een succesvolle implementatie of marktintroductie.
Incubaker bedenkt en werkt concepten uit tot en met ontwerp. Hetgeen we opleveren kan onder andere een nieuw business model, een categorieplan, een marketingstrategie of een productidee zijn. Om daartoe te komen heeft Incubaker verschillende disciplines in huis. We kunnen de markt analyseren aan de hand van marktcijfers, trendwatching en klant- en marktinzichten. Op basis van inzichten en doelstellingen ontwikkelen we marketingstrategieën. Afhankelijk van wat er nodig is gaan we aan de slag met bijvoorbeeld een business model, positioneringsstrategie of een marketingplan. Met deze input kunnen we heel doelgericht creatief te werk gaan – in eerste instantie zonder beperkingen. Ideevorming, cconceptontwikkeling en productontwerp komen dan aan bod. Een vierde pijler waar Incubaker bij kan helpen is het vercommercialiseren en vermarkten van de innovatie, in de vorm die past bij de vraag en het beoogde resultaat.

Bijzondere klanten

'Mede dankzij Eva hebben we een heel mooi innovatieplatform voor de sector neergezet. Ze brengt creativiteit, structuur, kennis en kent de bakkerijsector. Een succes!’

Linda van Zonsbeek – Nederlands Bakkerij Centrum

'Ze is een marketing foodie, ze weet wat er speelt binnen food en heeft zich het DNA van Daily Fresh Food snel eigen gemaakt. Ze is initiatiefrijk en samen hebben we strategische en operationele vraagstukken opgepakt.'

Bert van Ginkel – Het Graanschap

'Mede dankzij Eva hebben we een heel mooi innovatieplatform voor de sector neergezet. Ze brengt creativiteit, structuur, kennis en kent de bakkerijsector. Een succes!’

Linda van Zonsbeek – Nederlands Bakkerij Centrum

'Ze is een marketing foodie, ze weet wat er speelt binnen food en heeft zich het DNA van Daily Fresh Food snel eigen gemaakt. Ze is initiatiefrijk en samen hebben we strategische en operationele vraagstukken opgepakt.'

Bert van Ginkel – Het Graanschap